måndag 6 juli 2009

Trött och magont!

Usch, jag har så svin ont i magen, jag har ingen aning om varför, har haft det av och till hela dagen, så jag har inte kunnat gjort mycket, mest bara setat och kollat på OC. Jag kan nog varenda mening i den älskade serien!
Jag färgade håret igår efer att jag kom hem från Linda, nu är det lite mörkare och lite rödare, och så har ja färgat mina ögonbryn(Fast det gjorde jag idag).

Jag kan sätta ut ett kort någon gång då jag orkat sminkat mig, säkerligen imorgon då jag ska vara med Johanna, vi har inte träffats på ett tag nu, så det kommer bli kul! Och innan dess måste jag städa rummet! Ser förjävligt ut, kläder ÖVERALLT! Man måste typ flyga för att komma till min säng, haha!
Jag kan ju säga att det var jätte trevligt att vara hos Linda, även om vi inte alls gjorde mycket, mest chillade, men skönt det. Vi tog tåget in till Power meet på fredagen, men åkte hem typ 2-3 timmar efter för att då gick sista tåget hem!
Puss,
sarahallin.

Inga kommentarer: