fredag 3 juli 2009

Tiden går långsamt!

Nu har jag noterat det, tiden går otroligt långsamt.
Sitter just nu och väntar på att Linda ska ringa, men det händer aldrig. Det är inte säkert längre att jag ska dra till Linda ( :( ), synd nog. Jag längtar ju efter den flickan! Och dessutom vill jag ju shoppa! Sara <3 Shopping! Så är det bara.
Jag ska sminka mig snart, känner att jag behöver ha på mig lite smink idag, har ju inte haft det på en evighet? Haha! Min hund väckte mig idag, KLOCKAN 6! Av att det åskade, och hon vågade inte vara själv, och jag kan inte sova om hela min säng vibrerar av min hunds skakningar? Usch, så ikväll kommer jag nog lägga mig tidigt, eller inte? Haha.
Jag tror att jag ska bli blond igen, skulle behöva det, och inte ha fula slingor i fult brunt hår? :)

Puss och kram, sara.

Inga kommentarer: