söndag 19 juli 2009

Städ-dags!

Dålig uppdatering, I know!
Jag orkar bara inte blogga, haha! Jag har precis tagit en liten paus från min storstädning, eller ja, golvet håller på att torka, så tänkte att jag kunde blogga och förspilla tiden lite.
Igår var jag med Matilda, vi drog och badade i storsjön! Första riktiga doppet i år! Och kallt vare kan jag lova! senare grillade vi, blev gott gott! Grillade fläskfilé. Mums! Och sen kom vi på en ny "sport" haha, jag har inte en aning om vad vi kallar den, men man lägger en boll på studsmattan, sen så passar man den till varandra, alltså man står utanför studsmattan, man slår på den, med knogarna, lite som pingis. Väldigt roligt faktiskt, tidsfördriv liksom.

snart har golvet torkat, och jag kan börja igen! Så,
Puss och kram, Sara.

1 kommentar:

Tilda sa...

Tack för doppet, Sara! Det var härligt! Tack för maten, Sara! Det var gott! Tack för tidsfördrivet, Sara! Det var roligt!
MEN: Gå med i min förening ABÄBB (Avlidna Bromsar Är Bra Bromsar)
Och vi ses på onsdag! <3